A Little Flattery

I got the following email from a co-worker today after I busted my ass for her:

Thank you once again for your efforts and great follow up … you are truly an asset to this department.

For which I responded:

Flattery won’t get your cases back any sooner :tongue:

  1. J.D.

    June 15, 2006 at 2:52 pm

    That’s pretty good.

    I’m having a semi-crappy day at work myself. But I’m just counting down till 5pm, so I can go home… where I’m the boss 🙂 Ok, well, ya know.. when Amber let’s me be boss :hyper: LoL

  2. Robin

    June 15, 2006 at 3:00 pm

    Yeah I am ready to go home already, hell I’m ready for June 30th :hyper:

  3. Cinthia

    June 15, 2006 at 7:32 pm

    Wow, you’re blunt. I wonder how she reacted when you said to her. hehe

    Btw I love the new look on the blog. So clean and simple, yet so beautiful.

  4. Robin

    June 15, 2006 at 7:40 pm

    Cinthia – :lmao: That’s how I am at work, I’m sarcastic. She laughed. Thanks, I like the look…for now at least. I get bored every couple months or so.

  5. vixen

    June 16, 2006 at 1:31 am

    Great comeback, Robin! Hope it gets a little smoother, or that the 30th gets here faster! 😉

  6. Robin

    June 16, 2006 at 8:30 am

    Vixen – Thanks…I can be witty at times. Yeah I just gotta keep myself busy :whosnext:

Leave a Reply

css.php